שלום בשלושה צבעים (2006)    24'6 דקות
לשתי חצוצרות, קרן יער, טרומבון וטובה
בהזמנת Donne in Musica, איטליה
ביצוע בכורה: Chiesa Spagnola di San Pietro in Montorio, רומא, איטליה, דצמבר, 2006
ביצועים נוספים:
Chiesa di Santa Dorotea in Trastever, רומא, איטליה, דצמבר 2006
Auditorium Scuderie Aldobrandini, פרסקאטי, איטליה, דצמבר, 2006
Istituto Tecnico Michelangelo Buonarroti, רומא, איטליה, דצמבר 2006
Basilica di Nostra Signora di Guadalupe, רומא, איטליה, דצמבר, 2006
אנסמבל "בוריאליס בראס" (אלסקה)
פורטלנד, אורגון, ארצות הברית, מרץ, 2007

234th Army Brass Quintet". John Skelton, euphonium and artistic director"

מו"ל: מל"י 3937

היצירה "שלום בשלושה צבעים" נכתבה בתקופת מלחמת לבנון השנייה בהזמנת הארגון האיטלקי Donne in Musica, שביקש לתת את תרומתו הצנועה לשלום במזרח התיכון על ידי הזמנת יצירה אצל מלחינה ישראלית ויצירה אצל מלחינה לבנונית. בקשתו של הארגון היתה ששתי היצירות תהיינה מבוססות באיזשהו אופן (רעיוני, מוזיקלי, אמנותי) על תפילה לשלום.

"שלום בשלושה צבעים" משתמשת בפרגמנטים מלודיים וטקסטואליים מתוך שני שירי שלום שהפכו זה כבר קלאסיקה בתרבות הישראלית: שירה של נורית הירש לטקסט המסורתי "עושה שלום במרומיו", ו"שיר לשלום" מאת יאיר רוזנבלום ויעקוב רוטבליט. לעיתים קרובות, מתנגנים הפרגמנטים המלודיים השונים על ידי כל אחד מהנגנים בזה אחרי זה, כאשר כל כלי תורם למלודיה את ההבעה והצבעים האופייניים לו. לרגע מתערבל הכל ונוצרת איזו אמירה קולקטיבית מטושטשת, ומיד מתנקז הכל בבהירות לצליל המסיים של אותו פרגמנט. אופן הכתיבה הזה גורם אמנם לכך שבמהלך רוב היצירה אי אפשר להרגיש במקורותיה, ובכל זאת, הנוכחות של שני הלחנים היא כמעט מתמדת ביצירה, גם אם היא נוכחות סמויה, כמעט תת-מודעת.

ביצוע הבכורה של היצירה (ושל אחותה הלבנונית) היה ברומא בדצמבר 2006 – על ידי אנסמבל "בוריאליס בראס" שהוזמן מאלסקה וביצע את היצירה ב- 6 קונצרטים שונים ברומא ובפרסקאטי.